sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Ensimmäinen roolipeli hahmo

Olen tässä päivitellyt minun ensimmäistä vakituista roolipelihahmoani, jonka loin charppaamista (kynä-paperi roolipelaamista) varten. Olen yllättänyt kuinka kiintynyt olen juuri tähän hahmoon. Minulla ei ole oikeastaan mitään muuta hahmoa johon olisin niin kiintynyt. Olen kirjoitellut päiväkirjoihini joitain pelejä ja muutamat hahmot muistan, mutta niihin ei ole samalla tavalla kiintynyt.

Kun aloin tehdä Enwyä en halunnut tehdä hänestä jumalhahmoa, voittamatonta. Ja olen pitänyt sen saman suunnan. Tykkään siitä, että hahmo on haavoittuvainen ja mahdollisuus kehittyä. Tutustutaan hieman hahmooni, kun kerran nyt hänestä puhutaan:

  • Hahmon nimi on Enwaley Geniva Drafoul, mutta lempinimeltään kutsutaan Enwy. 
  • Hän rodultaan furry/anthro kissan suuntaan. Nykyisen ulkonäön voin katsoa BJD-nukke postauksestani.
  • Luonteeltaan Enwy on pohjimmiltaan hyvin tuttavallinen ja kiinnostuu asioista todella helposti, mutta löytyy hänestä myös oikutteleva ja jääräpäinen, valittava leidi. Enwy harvoin suuttuu, koska jos hän joutuu raivokohtauksen valtaan, hän muuttuu verenhimoiseksi saalistajaksi.
  • Enwyn historiasta on hieman hankala kertoa, sillä on tapahtunut niin paljon. Pääpiirteet mitkä vaikuttaa hänen nykyään ovat ettei Enwy fyysisesti ikäänny ja hänellä on amuletti jonka voimasta Enwy kykenee aikamatkustamaan.


Boo. Ihan tyhmää tuo esittely on noin typistetty. Kun kumminkin sain päivitettyä Enwyn hahmoa neljäsosa A4:sta 2 sivulliseen, mikä on tooosi hyvä. Sain todella hyvin kirjoitettua ja selkeytetty historiaa, mutta en halua heittää tarkkaa kuvausta hahmosta tänne. Jos joku haluaa joskus pelata niin silloin kerron enempi :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti