perjantai 8. helmikuuta 2013

Mitäs sitä on tullu puuhailtua?

Tervehdys taas!

Ajattelin laittaa taas päivitystä kasaan, koska minusta tuntuu etten nyt pysy oikein perässä mitä viikon aikana saan aikaseksi tehtyä. Mieheni on joka toinen viikko työmaalla ja joka toinen viikko taas kotosalla. Hän kyselee yleensä aina kun jutustelemme tai haen hänet kotio: "mitäs olet puuhaillut?" Ja oikeasti joudun ponnistelemaan, että muistan mitä on viikon aikana tapahtunut.

Tällä viikolla olen ollut laiska tuon vanhojen mekon kanssa, mutta tänään olen kunnon ryhdistäytymisen tehnyt ja alkanut kunnolla väsäämään, kun mekkoa näköjään tarvitsee jo 11 päivä. Ei se mitään. mekko alkaa olla kuosissa, ainut miinus siinä on, että olin ostanut liian lyhyen vetoketjun ja pikkusisko parkani joutuu ähkii ja puhkii pukiessaan. Voi olla jos aikaa jää niin vaihdan pidemmän vetoketjun. Vielä en ole koskenutkaan alushameeseen, mutta uskoisin että sen kerkeän ompelemaan sunnuntaina.

Meillä on täällä kotosalla kylppäriremppa menossa ja se koki pienen kolahdus stopin, mutta nyt kun asioita on ylemmältä tasolta kyselty ja selvitelty niin onneksi saamme edetä vähemmän kalliin kautta. En ala selittelemään tuota ongelma kohtaa, koska en osaa selittää sitä mitenkään yksinkertaisesti. Pointti kumminkin, että ensiviikolla pääsee vihdoin serkku vesieristeet lähkimään ja kohta onkin laattojen aika! En malta odottaa uutta kylppäriä. Toivottavasti se kerkeisi valmistumaan, ennen kuin lähden mieheni kanssa Japaniin. <3

Japanin matka on nyt suunniteltu siihen pisteeseen, ettei sitä tarviste enää stressata. Lähemme 26.2. ja palaamme 16.3. Majottaudumme 10 päiväksi meille täysin tuntemattoman pariskunnan kämppään (ei nyt ihan täysin tuntemattomia). Loppu päivät emme ole vielä päättäneet minne mennään. Kohteina mm. tokyo, Fuji vuori, Osaka, Disneyland japan, museo ghibli.... Mutta kumminkaan ei haluttu ihan täyteen buukata, koska meidät majoittava pariskunta mahdollisesti voisi ehdotella paikkoja joissa kannattaa käydä. He puhelivatkin siihen suuntaan, että voitaisiin mennä jonnekkin yhdessä.

Tällä viikolla olen juossut ystäviä moikkailemassa. Hyvin lyhyillä aikatauluilla nämäkin tapaamiset buukattiin, vaikka yleensä haluan ajoissa sopia jos jonnekkin menen. Ehkä nyt kun olen taas yksin ollut niin seuran kaipuu on vienyt voiton kotona maleskelusta (ja ompeluksista). Tuli hyvä fiilis kun nopeesti tuli vain lähtö. Nopeasti laitoin vain itseni kasaan (jos minulla ei ole menoa minnekkään, voisin hyvin pomppia pyjama päällä koko päivän), peitin ompelukseni, sillä kissojen kynnet ei oo hyvä yhdistelmä herkällä kankaalla, ja ulos vain.

Ja sitten tähän loppuun BJD nukke uutisia: Olen siis 18 päivä tilauksen laittanut vetämään Dollmorelta ja kärsimättömänä menin tiedustelemaan milloin nukku kultani saapuisi minua viihdyttämään. Dollmoren asiakaspalvelu väellä on ihastuttava tönkkö englanti, mutta ihan ymmärrettävää. Lähettävät siis kuun lopussa nukkesen matkaan ja pitäisi kestää about 5-6 päivään. Minua vain nyppii tieto, että olen silloin Japanissa ja todennäköisesti nukke jämähtää tulliin. Pitää varmaan jollekkin valtakirjat taas kirjoitella, että voisi joku käydä hakemassa.

Olen niin rakastunut tuohon nukke neitoseen. Kertooko se jotain ostoksesta, kun olen toisen nukkeja tässä kyyläillyt ja kadehtinut, sitten havahdun siihen että minulle on tulossa nukke. Sitten pitää mennä muistuttamaan itseään millainen nukkenen se olikaan ja sit sydän alkaa takomaan rinnassa ihastuksesta <3

Minä menen nyt nukkusimaan. Nähdään taas :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti